Optimalizace obrázků

Pokud máte internetovou stránku optimalizovanou a připravenou, je na čase zabývat se mediálním obsahem. Ať už jsou to videa, obrázky, fotky, výstřižky, loga nebo třeba i symboly – vše musí být správně optimalizováno a mělo by to mít také správné schéma, aby se objevovaly obrázky také v bohatých výsledcích na stránce s výsledky vyhledávání.
 ruka nabízející celou řadu obsahu ve vyhledávání
Co je ale třeba na takovém obrázku všechno udělat?
 

  1. Komprese – příliš velké obrázky se budou déle načítat, budou zpomalovat webovou stránku a ještě k tomu budou nezměrné, proto je nutné je kompresovat do menší velikosti a vhodně umístit nejen na webové stránce.
  2. Kvalita – pokud máte na webové stránce málo kvalitní obrázky, je třeba je vyměnit a optimalizovat. Určitě nemůžete udělat díru do světa, pokud jsou fotky nekvalitní, rozmazané či nějak jinak špatné.
  3. Schéma – každý obrázek musí mít to správné schéma, přesně takové, jak je určeno příručkami pro jednotlivé internetové vyhledávače.

 
Obrázky jsou velice diskutovaným tématem, zvláště pak tehdy, když se na seznam dne dostane také téma obrázkového vyhledávání. Spousta lidí vyhledává pomocí obrázků, ovšem spousta podnikatelů stále nezačala obrázky optimalizovat, takže se častokrát stane, že tratí opravdu velké peníze na tom, že si nechávají unikat provoz na webovou stránku, který by proudil z výsledků obrázkového vyhledávání.

GOogle obrázky na bílém pozadí
 
A přitom to není nic těžkého – každý profesionál v seo Seolight.cz dokáže dost dobře optimalizovat obrázky a stejně tak i ostatní aspekty webové stránky tak, abyste se mohli těšit opravdu velkému zájmu vašeho obecenstva, které si nyní váš obsah bude moci vyhledat i pomocí obrázku – což se hodí tehdy, pokud prodáváte nějaký určitý produkt, který je oblíbený, ovšem málokdo zná název vaší firmy. Takhle si vás budou moci uživatelé vyhledat pouze pomocí fotky nebo obrázku a vy tak získáte provoz, o kterém jste předtím ani nevěděli.